Soilwork — шведска група з Хельсінгборг. Засновага в 1995 році. Ця група, що стартує в 1995 році як "Inferior Breed", спочатку орієнтувалася на творчість "Pantera", "Meshuggah", "Machine Head" і "Carcass", але з часом, розбавляючи брутальний чад мелодійністю, знайшла власний шлях. У початковий склад увійшли вокаліст Бьорн "СНІД" Стрід, гітаристи Пітер "Вішес" Вічерс і Людвіг Сварц, басист Карл-густав Доос і барабанщик Джіммі Перссон. Незадовго до запису демо "In Dreams We Fall Into The Eternal Lake" Доос кудись подівся, і басові партії замість нього зіграв Вічерс. Одна з копій "In Dreams" потрапила до рук гітаристові "Arch Enemy" Майку Емотту, і той допоміг "Soilwork" організувати контракт з "Listenable Records".
Вкомплектувавши свої ряди за допомогою басиста Оли Флінка і клавішника Карлоса Холмберга, група відправилася в студію і записала дебютний альбом, "Steelbath Suicide". Робота викликала схвальні відгуки, але все таки видатною подією в світі металу не стала.
Через горезвісні "музичні розбіжності" Джіммі і Людвіг подали у відставку, а їх місця зайняли Хенрі Ранта (ударні) і Ола Френнінг (гітара). Вирішивши таким чином кадрові проблеми, команда повторно відвідала "Studio Fredman" і провела на світло альбом "The Chainheart Machine". Дана робота, що вийшла поцікавіше дебюту, привела музикантів до контракту з "Nuclear Blast" і можливості гастролювати разом з такими бандами як "Defleshed", "Cannibal Corpse" і "Dark Tranquillity".
У 2001 році "Soilwork" зробили серйозний ривок, викинувши в продаж потужний, лютий альбом "A Predator's Portrait". Вихід диска супроводжував шквал захоплених рецензій, а група тим часом закріпила успіх появою на престижному "Wacken Open Air" і заокеанському "Milwaukee Metalfest".
Продовжуючи рухатися у бік мелодійності, але зберігаючи при цьому належну агресивність, "Soilwork" під керівництвом Девіна Таунсенда записали диск "Natural Born Chaos". Тут колишній "трешевий" вокал Стріда став декілька чистіше, а замість Холмберга в ролі клавішника виступив Свен Карлссон.
Вихід пластинки супроводився першим північноамериканським туром, протягом якого колектив ділив майданчики з "Hypocrisy", "Killswitch Engage" і "Scar Culture". Після повернення додому шведи настругали ще один мелодік-дет-опус, "Figure Number Five". Поки метал-видання захоплювалися цим альбомом і проставляли йому високі оцінки, група вже знову колесила з концертами. В середині гастролей по особистих причинах пішов Ранта.Тимчасово його заміщав Річард Евенсенд, а пізніше ударну установку окуповував Дірк Вербьюрен. До речі, хоча колектив і роз'їжджав по всьому світу, велику частину часу "Soilwork" почали проводити в Америці. Безконечні круги по Штатах зробили свою справу, і наступна робота команди з'явилася в розділі "Billboard Heatseeker" під номером 12 (в той же час "Stabbing The Drama" зайняв в шведських чартах 14-е місце).