. . . . . ..
. . . . . . . . .
. . . . .
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Vermillion, vTIREXv  
Форум » Музика » Punk » Rise Against
Rise Against
WolfhoundДата: П`ятниця, 07.03.2008, 15:35 | Сообщение # 1
Скелет
Группа: Користувачі
Сообщений: 37
Репутация: 5
Статус: Offline
Озброєні люттю класичного панка Minor Threat і Bad Brains, що володіють «розумним» вокалом і прагненням створювати позитивну альтернативу тужливій і розчарованій атмосфері, яка охоплює більшість панк команд, Rise Against з Чікаго могли б стати ізгоями серед своїх.

«Вважалося, що це круто — бути негативним, особливо в Чікаго, — згадує басист Джо Прінсайп (Joe Principe). — Таким чином, для нас з Тімом Макилротом (Tim Mcilrath — вокаліст групи) створити щось позитивне було головною метою. Безліч груп співає про негативні речі, і ми просто хотіли показати, що можна залишатися собою, висловлювати свою думку і нести позитив. Ми тільки хотіли бути продуктивнішими в цьому плані, ліричними».

«Звичайно, ми не на стільки ліричні, як хотілося б, оскільки ми позиціонуємо себе як політична група, але те, що ми відчуваємо — це наша соціальна відповідальність, — додає Тім. — Це не тільки відповідальність людини, що живе на планеті, але і відповідальність по відношенню до панк сцени. Таке відчуття, ніби ми несемо свого роду факел панка. Дуже багато груп не піклуються про це, не вважаючи потрібним робити що-небудь. Ми не хочемо бути групою, яка вважає самі собою зрозумілою речі, які Minor Threat і Bad Brains потім і кров'ю створювали, які зробили з мене того, ким я є сьогодні».

Засновані в кінці 1999 року Тімом і Джо Rise Against повставали з попелу колишнього колективу Джо 88 Fingers Louie. Rise Against узяли за основу досвід Джо і його колишньої банді — суміш агресивного і мелодійного панка і хардкора, і спробували поліпшити її, додавши серйозне смислове навантаження у вигляді тексту і вокалу Тіма, які примушують думати.

«Я хотів закласти в групу певний рівень енергії, — говорить Джо. — Важко точно визначити, що зробили такі групи, як Minor Threat і Bad Brains. Але у них безумовно було щось спільне. Вони робили те, що їм подобалося, і сильно відрізнялися від решти всіх банд. Саме цього я хочу добитися з Rise Against».

Звучання Rise Against — фактично об'єднання двох незалежних музичних світів. «Джо — вихованець старої школи, — говорить Тім, — він ріс під впливом таких команд, як Bad Brains, Articles Of Faith, SNFU і іншого хардкора». Я любив мелодійніших Fugazi, на початку дев'яностих слухав емо ніби Cap’n Jazz, Braid і Friction. Ми часто задавалися питанням, як це все працюватиме. Я маю на увазі, що наша творчість повинна була бути схожою на крах поїзда".

На щастя, не було ніякого краху. Фактично рік після того, як вони зустрілися вперше, хлопці відіграли свій перший концерт. Плюс до всього, музиканти нарешті знайшли ударника, який просто перевершив всі їх очікування, — Брендона Барнса (Brandon Barnes) з Colorado.

«До того моменту він тільки покинув свою стару групу і прагнув пробитися в яку-небудь банду за допомогою спеціального записаного демо, де він просто грав на ударних, — згадує Тім Макилрот. — Демо він послав Good Riddance, але коли ті почули про те, що ми в пошуку барабанщика, віддали касету нам. Брендон приїхав в Чікаго і відіграв наш матеріал чудово».

Після написання демо Rise Against влаштувалися на мега індії-лейбле Fat Wreck Chords, яким володіє Фет Майк (Fat Mike) з NOFX. Весною 2001 року четвірка дуже скоро опинилася в студії знаменитого ветерана американською панк-сцени Мас Джіорджіні (Mass Giorgini), що грав в Common Rider, Screeching Weasel, Squirtgun, Smoking Popes і інших колективах, який і допомагав хлопцям в роботі над «The Unrevelling». Потім група відправилася в дорогу.

«Всі наші виступи були невеликими, і ми прагнули просто стрибати на всьому, на чому можна було, хапатися за кожну пропозицію, яка деколи навіть не дозволяла нам сплатити бензин», — згадує Макилрот.

Впродовж двох років хлопці давали купу концертів, після чого записали свій другий альбом в грудні 2002 року. Це був «Revolutions Per Minute», і cпродюсировалі його вже Біл Стівенсон (Bill Stevenson), відомий ударник таких груп, як Descendents, All, Black Flag і Jason Livermore: «Ми і поняття не мали, наскільки весело буде працювати, а головне, скільки безцінного досвіду ми отримали від цього.

Набравшись досвіду Rise Against швидко повернулися до звичного режиму, знову відправившись в тури, включаючи і відомий Warped Tour. До цього часу команда вже заробила собі ім'я. Почали лунати дзвінки з пропозиціями від мажорних звукозаписних компаній.

«Багато наших друзів підписано на мажорних лейблах, і ми дуже багато з ними розмовляли про це, — відзначає Тім, — і всі, кого я дуже поважаю, досить позитивно відзиваються про них. Ми порадилися з досвідченими людьми, зважили всі за і проти, подумали про те, що ми зможемо добитися більшої аудиторії. Після чого було ухвалено рішення, і ми дружньо розлучилися з Fat Wreck і підписалися на Dreamworks в грудні 2003 року».

"Насправді ми заздалегідь зустрічалися з дюжиною лейблов, але Dreamworks був єдиним, якому ми повірили. Ми дійсно відчували, що вони збираються робити саме те, що обіцяли, — говорить Тім. — До того ж, наша упевненість в лейблі була підкріплена і тим, що Dreamworks має хорошу репутацію на панк сцені завдяки успішній співпраці з Jimmy Eat, Sparta і AFI.

Підтримка з їх боку ідеологічної позиції групи була дуже важлива для Rise Against. «Все, що ми уміємо робити добре — це грати в групі, — помічає Тім, — і якщо ми беремо те, що добре уміємо робити, і підставляємо це під деякі причини, спонукаючі нас діяти, — я обома руками за!». Rise Against активно бореться проти расизму в панк-році, за права тварин і, мабуть, головне — активно бере участь в кампанії, організованою Fat Wreck і направленою проти Дж. Буша.

Розлучившись в березні 2004 зі своїм колишнім гітаристом, Rise Against запросили до складу свого хорошого знайомого — колишнього учасника Reach The Sky Кріса Чейса (Chris Chasse) і з новими силами відразу ж приступили до роботи над новим альбомом — дебютним на Dreamworks. Альбом, продюсером якого став Гарт Річардсон (Garth Richardson), вирішено було назвати «Siren Song Of The Counter-culture».

«Кріс дуже швидко розучив порядка двадцять пісень для нового альбому, — свідчить Брендон, — він класний хлопець і завжди цікавився наший групою, навіть в ті часи, коли ніхто і не знав про нас абсолютно нічого».

Після того, як Rise Against в черговий раз прийняли участь в Warped Tour, музиканти запланували відвідати Південну Африку з невеликим туром. Головною метою візиту була підтримка руху проти СНІДУ, а також протест проти глобалізації і введення несправедливих торгових тарифів.

Превентивна природа Rise Against твердо закріпилася у філософії групи: «Іноді ми говоримо щось подібне до: „Ей, це — лайно, так не повинно бути, давай напишемо про це пісню, давай викриємо це, давай зробимо шоу, давай виступимо, давай розповімо про це, давайте зробимо хоч що-небудь!“». Ось те, що ми робимо. Ми як і раніше знаходимося на тій же самій сторінці зі всім цим, і ця група лише виражає все те, в що ми віримо".








 
mywkaДата: Субота, 07.06.2008, 10:02 | Сообщение # 2
Вампір
Группа: Користувачі
Сообщений: 359
Репутация: 11
Статус: Offline
нормальна група, але від неї шсь не дуже пре..)))

Я кажусь вам странной, потому что я не такая как вы. А вы кажетесь мне странными,, потому что вы все ОДИНАКОВЫЕ......
 
Форум » Музика » Punk » Rise Against
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

шаблоны для ucoz © 2008

">